Želite li smršavjeti, nemojte jesti ovih pet namirnica prije spavanja

Želite li smršavjeti, nemojte jesti ovih pet namirnica prije spavanja

Skidanje kilograma nije nimalo jednostavan proces te treba uzeti u obzir brojne faktore kako bi bio što brži i učinkovitiji. Jedan od njih je i večera. Ne morate ići gladni u krevet, no pripazite što jedete, želite li da vas vaga ne šokira.



1. Mesne prerađevine

Kobasice, salame i ostale mesne prerađevine nisu najbolji izbor za večeru. Ako nisu domaće, obiluju konzervansima, pojačivačima okusa, soli, šećerom i lošim masnoćama. Sve navedeno, osim što ugrožava zdravlje, potiče debljanje.

2. Pizza

Tko ne voli provoditi večeri uz dobar film i pizzu? No, ova uživancija ima svoju cijenu - salo oko struka i manjak energije. Pizza je jako kaloričan izbor za večeru. Obiluje ugljikohidratima i mastima - tijesto, ukusni sir koji se topi, salama, umak od rajčice - sve ovo izaziva zazubice, ali i gomilanje kilograma.

3. Orašasti plodovi

Možda niste očekivali lješnjake, bademe i orahe na ovoj listi, no tu su. Orašasti plodovi su bogati nutrijentima, no isto tako obiluju masnoćama (istina zdravim, ali i dalje su to masnoće). S obzirom na to da nakon večere najvjerojatnije nećemo vježbati te kalorije nemamo gdje potrošiti. Orašaste plodove radije ostavite za doručak.

4. Maslac od kikirikija

Maslac od kikirikija jedan je od popularnijih i zdravijih namaza (ako je domaći), no s obzirom na to da obiluje masnoćama i kalorijama, nije mu mjesto u večeri. Radije ga jedite za doručak ili za užinu.

5. Prženi krumpirići

Bilo da ih naručujete u restoranu ili pripremate kod kuće, prženi krumpirići nikako nisu dobra ideja za večeru. Prosječna porcija od oko 140 grama sadrži 430 kalorija. S obzirom na to da je riječ o čistim ugljikohidratima prženim u dubokom ulju i dobro posoljenima, nije čudno da utječu na stanje na vagi, piše RTL.hr.

Pogled.ba

na vrh članka